mandag 5. september 2011

Ny i bloggverden

Hei alle sammen!
Da har jeg bestemt meg for å starte å blogge litt. Siden jeg startet med å jobbe i en hudpleiebutikk da jeg var yngre og gikk på videregående dukket lidenskapen for hudpleieprodukter og sminke opp.
I lengre tid har jeg sett på klipp på Youtube, og lest masse sminkeblogger for å hente inspirasjon og ideer.
Håper jeg har gleden av å gi andre den samme inspirasjon. Så kan dere bare skrive en melding til meg om det er noe dere vil jeg skal teste ut eller viss der bare er noe dere lurer på.

2 kommentarer:

  1. Spennende med ny blogg :) Bare spør om du lurer på noe :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det, Elizabeth.
    Det kan nok komme noen spørsmål da, hehe. Er ikke alt jeg skjønner riktig enda, men må prøve litt:- ) Titter ofte inne hos deg. Inspirerende blogg:- )

    SvarSlett