onsdag 7. september 2011

1. When did you start putting on makeup?

Ja, jeg startet med sminke veldig tidlig egentlig. Gikk vel slutten av barneskolen, men da var det mer den delen at vi var nysgjerrig på å prøve nytt. Fikk jo ikke lov for mamma og pappa til å dra på skolen med sminke da jeg var så ung, hehe. Startet vel sånn daglig bruk da jeg gikk på ungdomsskolen, men det var kunn maskara egentlig. pynte seg litt ekstra med masse glitter å leppestift til elevkvelder i gymsalen; )


                               

Interessen for sminke kom for fult da jeg som videregående elev måtte finne meg en ekstra jobb, da jeg fikk jobb hos VITA fikk vi så mye produkter som vi måtte prøve for å selge, og da kom pengeslunkeren min, hehe.

Har dessverre ingen bilder av meg uten sminke i ungdomsalderen på datan, og glad er jeg for det!; )



2 kommentarer:

  1. helt motsatt av meg du! :P begynte ikke å leke med sminke før på videregående jeg!

    SvarSlett
  2. Tack så glad jag blev detsamma till dig! Jag började sminka mig i högstadiet i årskurs 7 haha blev hemskt min kompis raka ex av mina ögonbryn så målade streck osv :) men alla lär vi oss av misstagen inte sant? Kram

    SvarSlett