mandag 5. september 2011

Dagkrem, Ole Henriksen

For noen uker siden ble jeg anbefalt en dagkrem av Ole Henriksen. Den er helt fantastisk til huden min, jeg har normal til fet hud. Etter at jeg startet med dagkremen virker det som om jeg har fått en renere hud, mer glød og ser bare mye friskere ut.
Anbefaler dette produkte på det sterkeste for de som er opptatt av resultat fra en dagkrem . tenker jeg skal bestille renseproduktene neste gang.

Kjøpte den her til 495,-
 
Ole Henriksen - Vitamin Plus Balancing Creme

Produktbeskrivelse:
- Fylt med kraftfulle antioksidanter, urter og vitaminer som tilfører huden fukt samt stabiliserer og beskytter huden.
- Er med på å gi huden og T-sonen et matt og rent utseende.
- Perfekt til menn.
Anvendelse:
1) Rens og bruk toner.
2) Påfør deretter passende serum.
3) Masseres inn i ansiktet og på halsen morgen og kveld.
Berømte brukere av dette produktet:

- Naomi Campbell
- Mark Wahlberg
- Snoop Dog
- Rebecca Romijn
- Charlize Theron
- Milla Jovovich
- Lisa Marie Presley
- Tyra Banks
- Mario Lopez

Ingredienser og deres fordeler:

Aloe vera: Fuktgivende, beroligende og helende egenskaper.
Hestekastanje: Lysner huden, beroliger sensitiv hud
Koreansk ginseng: Stimulerer mikrosirkulasjonen
Hasselnøttolje: Lett & nærende olje som inneholder vitaminer og antioksidanter. Binder fukt til huden.
A-C-D- og E-vitamin: Arbeider i synergi og forbedrer derved de enkelte næringsstoffers effektivitet. Antioksidanter, helende, nødvendig for å bevare hudens elastisitet.
Havremel: Holder huden matt – også i T-sonen, virker beroligende.

Er det flere som har prøvd den? hva synes dere?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar